Aldi Nederland | Wervingscampagne

Aldi Nederland

ALDI is volop bezig met het vernieuwen van de formule en filialen. Om deze vernieuwing te realiseren hebben we naast onze huidige collega’s, veel nieuwe collega’s nodig. Gedreven mensen die deze vernieuwing zien als unieke kans op een mooie toekomst.

Om deze boodschap kracht bij te zetten heb ik voor Aldi bestaande medewerkers in verschillende winkels mogen fotograferen. Belangrijk hierbij was vooral de focus op herkenbaarheid en enthousiasme.

De wervingscampagne wordt landelijk ingezet op verschillende media (online en offline) om de juiste doelgroep te bereiken. Meer informatie kun je vinden op www.werkenbijaldi.nl.

ALDI is één van de grootste Europese detailhandelsondernemingen met ongeveer 500 filialen in Nederland. Het principe ‘’Hoge Kwaliteit – Lage Prijs’’ is onlosmakelijk met ALDI verbonden. Met dit principe zijn wij zeer succesvol in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Polen, Portugal, Spanje en natuurlijk al sinds 1973 in Nederland. Het principe ‘’Hoge Kwaliteit – Lage Prijs’’ is meer dan een succesvolle marketinguiting. Het principe ons op de kern van de zaak te concentreren, is in alles leidend, voor zowel de interne samenwerking als ook voor de relaties met onze leveranciers en handelspartners

Meer projecten

Translate »